Afemed

O raziskavi in projektu Afemed #

Vsebine predstavljene na tej spletni strani so nastale v okviru projekta Afemed.

Raziskovalni projekt Afemed preučuje »afektivni obrat« v medijih, ki zaznamuje niz sprememb, od digitalizacije uredništev, novih oblik zaposlitev do krhanja ustaljenih profesionalnih ideologij novinarskega dela. V projektu v teoretično središče postavimo feministično epistemologijo, da bi presegli poglede, ki razum in emocije percipirajo opozicionalno. Izpostavljanje vednosti, ki izhaja iz utelešenosti izkustva, doživetij, občutkov in prepričanj v delovnem procesu in v vsakdanjem življenju, omogoča globlji vpogled v afektivno družbeno dinamiko hibridnih medijev, ki je ne moremo docela razumeti zgolj z analizo tehnoloških sprememb, čemur se posveča večina raziskav. Naše izhodišče je, da razmerja v medijih niso določena zgolj v odnosu do sredstev produkcije, ampak da se konstituirajo tudi v odnosu do emocionalnega dela in občutenj, ki prečijo sfere javnega in zasebnega. Projekt se v svojem raziskovalnem pristopu osredotoča na interakcije med zunanjo (makro) strukturo medijskega polja in “afketivnim obratom” na organizacijski (mezo) in osebni (mikro) ravni medijske produkcije, tj. v medijski praksi in zamišljanju novinarstva kot profesije.